حضور در راهپیمایی روز قدس نماد وحدت، اتحاد و انسجام اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای حضور در راهپیمایی روز قدس را نماد وحدت، اتحاد و انسجام اسلامی دانسته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ضمن قدردانی از حضور حماسه آفرین و پرشور مردم مومن و روزده دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس آوره است: خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، به عرصه نمایش وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی و اعلان حمایت همه جانبه از آرمان های فلسطین و قدس شریف مبدل شد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تظاهرکنندگان در این راهپیمایی با شکوه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده اسلام که جغرافیایی به وسعت قلوب تمامی شیعیان دارد، تعلق قدس به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان رساندند.

 

این بیانیه می افزاید: مردم مومن و انقلابی بار دیگر با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی ، همدردی خود را با مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع فلسطین مقاوم فریاد زدند و پس از گذشت سه دهه از ابتکار معجزه آسای حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) بر آرمان قدس شریف مهر تایید دیگری زدند.


در بخش دیگری از بیانیه آمده است، دراین روز حماسی مسلمانان و آزادگان در جای جای ایران اسلامی بار دیگر همسو با مسلمانان و آزادگان جهان به استقبال روز جهانی قدس شتافتند و موج خشم و نفرت و انزجار ملت‌های آزاده و بیدار جهان اسلام از فزون‌طلبی و سلطه‌گری استکبار جهانی به ویژه در راس آن آمریکای ام‌الفساد و اسراییل غاصب را به نمایش درآورند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیان، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر و تشکر نموده و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج می‌نهد.

 

پایان پیام/

کد خبر 278960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha