پیکر امام جمعه تفت فردا بر دستان مردم قدرشناس تشییع می شود

پیکر امام جمعه تفت فردا بر دستان مردم قدرشناس و ولایتمدار یزد تشییع و در آرامگاه ابدیش واقع در گلزار شهدای شهرستان تفت به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، صبح فردا ساعت 8 و30 دقیقه  مردم قدرشناس و ولایتمدار یزد بر پیکر حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی، امام جمعه تفت در  مدرسه علمیه مصلی یزد نماز اقامه می کنند.
 
در تفت نیز از ساعت 10 صبح مراسم تشییع از ابتدای خیابان شهدا (جنب اداره بهزیستی) به سمت حسینیه امام (ره) برگزار می شود. پس از اقامه نماز در حسینیه، مراسم به سمت آرامگاه ابدی ایشان واقع در گلزار شهدا ادامه خواهد یافت.
 
گفتنی است، امام جمعه شهرستان تفت که مدت مدیدی از بیماری نارسایی کلیه رنج می برد صبح امروز در بیمارستان مرتاض درگذشت.
 
دکتر محموداحمدی نزاد، رئیس جمهوری نیز چندی پیش در پی کسالت حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی وبستری شدن در بیمارستان از ایشان تلفنی احوالپرسی کرده بود.
 
 حجت الاسلام حاج شیخ جواد حسنعلی در سال 1300 در شهر تفت دیده به جهان گشود. وی در سال 1324 وارد حوزه علمیه یزد شد و در سال 1326 رهسپار حوزه علیمه نجف شد و نزد حضرات آیات سید علی فانی، محمد تقی عرب، سید محمد باقر درجه ای و غلامرضا باقری به تحصیل پرداخت.
 
وی در سال 1358 از سوی شهید محراب آیت الله صدوقی به امامت جمعه تفت منصوب شد ودر نهم دی ماه 1363 حکم امامت جمعه  وی از سوی حضرت امام خمینی (ره ) صادر شد و تاکنون نیز این مسئولیت را برعهده داشتد.
 
پایان پیام/
کد خبر 27987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha