رحلت حجت الاسلام حسنعلی ضایعه بزرگی برای کشور است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی(امام جمعه تفت) را ضایعه بزرگی برای کشور اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین یحیی­زاده، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته(3 فروردین) در نشست ستاد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی با تسلیت ارتحال معظم­له، ارادت حضرت آیت­ا... حسنعلی به رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری را یادآور و رحلت ایشان را ضایعه بزرگی دانست.
 
وی با اشاره به شخصیت بزرگ آیت­ا... حسنعلی، خواستار برنامه­ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم وی شد.
 
غلامحسین دشتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در این نشست با تسلیت رحلت حضرت آیت­ا... حسنعلی به محضر حضرت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و فقها، بیت معظم­له و مردم عزیز استان دارالعباده یزد به­ویژه مردم شهرستان تفت، بزرگترین سرمایه مردم استان و شهرستان تفت را دیانت آنها عنوان کرد و آن را مرهون عمری تلاش حضرت آیت­ا... حسنعلی دانست.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار  به نقش آیت الله حسنعلی در دوران دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و بعد از آن اشاره کرد و هدایت­ها، راهنمایی­ها و تذکر­های ایشان را بسیار مؤثر و فراموش نشدنی دانست.
  
حجت الاسلام والسملمین رحمانی، مشاور استاندار در امور روحانیان نیز به نقش ارزنده و مؤثر آیت­ا... حسنعلی در دوران دفاع مقدس و خطوط مقدم جبهه اشاره و بیان داشت: حضور معظم­له در خطوط جبهه با سن بالا و محاسن سفید مایه دلگرمی رزمندگان بود.

وی ضمن یادآوری شخصیت اخلاقی، علمی، ولایی و مردمی­بودن معظم­له خواستار برگزاری مراسمی در خور شأن ایشان شد.
 
سید احمد عبودیتان، فرماندار شهرستان تفت نیز ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت بقیه­ا...، رهبر معظم انقلاب، بیت معظم­له، مردم استان دارالعباده به­ویژه مردم ولایتمدار و قدردان شهرستان تفت، حضرت آیت­ا... حسنعلی را بزرگ­مردی دانست که سال ها در صحنه­های مختلف علم و اخلاق، تفسیر قرآن و ملجأ و پناه امت حزب­ا... و سنگردار نماز جمعه و پیرو خط امام و رهبری بوده است.
 
وی معرفی، تکریم و بزرگداشت مراسم تشییع و ­خاکسپاری معظم­له را یک وظیفه دانست و از آمادگی کامل فرمانداری، ادارات و مردم شهرستان برای برگزاری مراسم ایشان خبر داد.
 
گفتنی است، امام جمعه شهرستان تفت که مدت مدیدی از بیماری نارسایی کلیه رنج می برد صبح روز گذشته در بیمارستان مرتاض درگذشت.
 
پایان پیام/
کد خبر 27990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha