امروز در استان یزد'  عزای عمومی' اعلام شد

استاندار یزد در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جواد حسنعلی، امام جمعه فقید شهر تفت، روز پنجشنبه(4فروردین) را در این استان عزای عمومی اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمدرضا فلاح زاده، استاندار یزد در بخشی از پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه، سلسله جلیل روحانیت، عموم امت شهید پرور دارالعباده یزد و مردم شریف شهرستان تفت به ویژه خانواده مکرم ایشان روز پنج شنبه، 4 فروردین را در استان یزد و سه روز در شهرستان تفت عزای عمومی اعلام می کنم.
 
وی ادامه داده است: آن عالم بزرگوار در عرصه های گوناگون نهضت اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، به ویژه هشت سال دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه های نبرد و یاری رزمندگان اسلام در جهت تقویت روحیه جهاد و شهادت نقش مؤثری داشته و همواره یار و یاور امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود.
 
فلاح زاده در پیام خود آورده است: آن فقید سعید سرمایه عمر شریف و ارزشمند خود را همواره در مسیر نشر حقایق نورانی قرآن کریم و معارف اهل بیت عظیم الشأن و خدمت به مردم به ویژه محرومان سپری کرد و مشعلی فروزان در ارشاد و هدایت مردم و اعتلای فرهنگ و ارزش های اسلامی و خدمت به نظام مقدس اسلامی در سنگر جمعه و جماعت بود.
 
گفتنی است، امروز  نیز بعد از نماز مغرب وعشاء مجلس بزرگداشتی از سوی نماینده ولی فقیه در استان یزد در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.
 
حجت الاسلام حسنعلی امام جمعه فقید تفت طی 30 سال گذشته امام جمعه شهر تفت بوده و روز گذشته در سن 90 سالگی در پی یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت.
 
پایان پیام/
 
کد خبر 27991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha