پیام تسلیت رئیس‌جمهور به مناسبت در گذشت امام جمعه تفت

رئیس جمهور در پیامی در گذشت حجت‌ الاسلام حاج شیخ جواد حسنعلی امام جمعه شهرستان تفت یزد را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان با صدور پیامی اعلام کرد: خبر ارتحال عالم ربانی مرحوم آقای حسنعلی موجب تاسف فراوان گردید. او عارفی متخلق و دارای نفسی پاک و تربیت کننده دل ها و جان ها بود. مردم مومن تفت و استان یزد دهه های متوالی از اندیشه روشن، ایمان زلال، رافت و مهربانی و هدایت های او بهره های فراوان بردند. او مجاهدی استوار بود که علیرغم کسالت تا آخرین لحظات عمر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بود و رفتنش ضایعه ای سنگین است.
 
در ادامه پیام آمده است: امیدوارم خداوند منان با رحمت و لطف خودش خلاء وجودی این مرد بزرگ را پرکند. خدایش غریق رحمت و با پیامبر و آل پیامبر محشور فرماید.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکتر احمدی نژاد در پیام خود آورده است:  باعرض تسلیت به مردم استان یزد و به وی‍ژه مردم انقلابی تفت و بازماندگان ایشان از خداوند منان رحمت واسعه برای آن مرحوم و سلامتی و عزت روز افزون برای مردم تفت و یزد را مسئلت دارم.
 
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد حسنعلی، امام جمعه تفت چهارشنبه هفته گذشته پس از مدت مدیدی نارسایی کلیوی در سن 90 سالگی در بیمارستان مرتاض یزد به دیار باقی شتافت.
 
پایان پیام/
کد خبر 28115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha