مردم استان یزد با حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی وداع کردند

پیکر پاک عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد حسنعلی(امام جمعه تفت) با قرائت پیام رییس جمهور بر دوش خیل عظیمی از مردم مومن و ولایتمدار یزد و تفت تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، در مراسم خاک سپاری حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی حجت الاسلام صدوقی، امام جمعه یزد و خیل عظیمی از مردم، مسئولان و روحانیان حضور داشتند و مردم ولایتمدار پیکر آن عالم ربانی  را از سه راه شهدا تا حسینیه امام شهرستان تفت تشییع کردند.
 
همچنین دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در پیامی به مناسبت ارتحال این عالم ربانی آورده است: رحلت عالم ربانی مرحوم شیخ جواد حسنعلی موجب تاسف فراوان گردید، او دارای نفسی پاک و تربیت کننده دلها و جانها بود، او مجاهدی استوار بود که علیرغم کسالت تا آخرین لحظات عمر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بود و رفتنش ضایعه ای سنگین است.
 
همچنین صبح امروز به امامت آیت الله احمدی فقیه یزدی در مدرسه مصلی یزد  با حضور جمع کثیری ا زمردم، طلاب و روحانیون یزد بر پیکر پاک حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی نماز اقامه شد.
 
پیکر پاک این عالم ربانی پس از اقامه نماز بر دستان مرد، طلاب وروحانیون یزدی در مدرسه مصلی تشییع وبرای خاکسپاری به شهرستان تفت منتقل شد.
 
گفتنی است، امشب نیز از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد مراسم بزرگداشتی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.
 
پایان پیام/
کد خبر 27995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha