جمع‌آوری 522 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 522 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: خانه انفاق زنجان مرکز نیکوکاری است که در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین سهولت در امور آنها ایجاد شده است.
 

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان زنجان در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز آمار کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی تیر ماه امسال افزود: در این مدت 2 میلیون و 39 هزار ریال صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

وی همچنین به جمع‌آوری 8 میلیون و 292 هزار ریال کفاره در این مرکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت 500 هزار ریال در قالب احسان ساخت مساجد کمک جمع‌آوری شد.


حسنلو در ادامه به جمع‌آوری 25 میلیون و 877 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا طی تیر ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب طرح شفا پنج مورد حامی‌‌یابی در این مرکز نیکوکاری صورت گرفته است.
 

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 225 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر و در خانه انفاق زنجان، تصریح کرد: همچنین در قالب طرح رضوان نیز 121 هزار و 650 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری یک میلیون و 400 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین طی تیر ماه امسال اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت در قالب طرح مذکور برای یک خانواده حامی‌یابی شده است.
 

وی در ادامه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح حج فقرا را 200 هزار ریال عنوان کرد و گفت: همچنین طی تیر ماه امسال یک میلیون و 20 هزار ریال نیز در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) کمک جمع‌آوری شده است.


حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طی تیر ماه امسال در قالب طرح احسان تاج گل 700 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد، افزود: همچنین طی این مدت 150 هزار ریال برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.
 

وی همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب اطعام و افطار نیازمندان را 6 میلیون و 657 هزار ریال عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت 40 میلیون و 903 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع طی تیر ماه امسال 522 میلیون و 200 هزار و 850 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، وی در ادامه به طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان اشاره کرد و افزود: امیدواریم مردم استان همچون ماه‌های قبل در این ایام عزیز نیز کمیته امداد استان را در ارائه خدمت به مددجویان همراهی کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 280034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha