مسئولان و شخصیت های استان یزد رحلت امام جمعه تفت را تسلیت گفتند

مسئولان و شخصیت های مختلف استان یزد در پیام های جداگانه ای رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی، امام جمعه تفت را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، علی اکبر اولیا، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در  پیام تسبلیت خود به مناسبت رحلت امام جمعه تفت آورده است: آن روحانی وارسته و خداجو در طول عمر با برکت خویش در جهت ترویج معارف اهل بیت و اشاعه ارزش های اسلامی، انقلابی و دفاع مقدس از هیچ کوششی فروگزار نکرد و با حسن سلوک و اخلاق نیکو همگان را شیفته شخصیت والای خود ساخته بود.

از خداوند متعال علو درجات و حشرونشر ایشان با انبیاء و اولیای الهی مسالت دارم.
 
 رجائی، فرماندار میبد نیز در پیامی در گذشت آیت الله حسنعلی امام جمعه شهرستان تفت را تسلیت گفت.
 
در بخشی از پیام تسلیت فرماندار میبد آمده است: ایشان از ستاره های پر فروغ اخلاق بوده و در طی سالیانعمر شریف خود خدمات ارزشمندی در نشر و ترویج معارف والای اسلامی ارائه نمودند بیتردید فقدان این عالم وارسته و خدوم ضایعه ای بزرگ برای مردمان دارالعباده میباشد.
 
'عزیز الله سیفی' فرماندار یزد نیز در پیام تسلیتی آورده است: 'این روحانی عالی قدر عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام عزیز ودفاع از مکتب اهل بیت و احیا و گسترش علوم و معارف ناب اسلامی سپری نمود'.

مهدی کیانی مقدم، فرماندار مهریز نیز در پیام تسلیت خود آورده است: خبر تلخ و ناگوار رحلت جانسوز عالمی وارسته و اسوه زهد، تقوا و پارسایی، حافظ حریم ولایت، پیر صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضرت آیت الله حاج شیخ جواد حسنعلی امام جمعه تفت، مردم شهرستان مهریز را نیز غمگین نمود، این ضایعه داغ سنگینی است که باید به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین تسلیت گفت.

سید ناصر امامی، فرماندار شهرستان خاتم در پیام تسلیت خود آست: مرحوم حضرت آیت الله حسنعلی (ره) مصداق بارز علمای ربانی بود که با آن چشمان نافذ و ضمیر روشنش تا عمق جان انسان را تسخیر میکرد و با خود به عوالم بالا می برد و صفای باطن و کرامات ایشان و عشق بی حدشان به اهل بیت(ع) نقل محافل اهل عشق و صفا بود.
 
ایشان در طول حیات پر بار و پر ثمر خویش لحظه ای از روشنگری و اسلام خواهی و هدایت اقشار مختلف به سمت نور و روشنی و اسلام ناب محمدی دست بر نداشت. 
 
پایان پیام/
کد خبر 28010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha