عاشقی که تا حرم آفتاب هشتم رکاب زنان می رود

خبرگزاری شبستان: سید وهاب حسینی دوچرخه سواری که با شعار عشق به امام رضا(ع) از حدود 15 روز پیش به قصد زیارت حضرت ثامن الحجج از شهر‌کرد سفر خود را آغاز کرده و اکنون میهمان اردبیل است.

سید وهاب حسینی این رکاب زن اهل شهرکرد در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار داشت: این هفدهمین بار است که بنده با دوچرخه به زیارت مولایم حضرت امام رضا(ع) سفر می کنم و این کار معنوی تاثیر بسیار مثبتی در زندگی من دارد.


وی جمله «به عشق امام رضا (ع)» را شعار سفر خود دانست و تصریح کرد: 15 روز پیش سفر خود را از شهر کرد آغاز کرده و در این مدت به ترتیب از شهرهای دلیجان، ساوه، همدان، کرمانشاه، سنندج، سقز، پاوه، مهاباد، بوکان، میاندوآب، ارومیه، تبریز، بستان‌آباد و سراب گذرکرده و به اردبیل رسیده ام.


این رکاب زن 39ساله که کارگر خط انتقال گاز شهر کرد است در ادامه سخنان خود داشتن عشق و علاقه شدید به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)به ویژه امام رضا(ع) را مهمترین انگیزه سفر خود دانست و ادامه داد: این سفر را به تنهایی و با یک دوچرخه کوهستانی آغاز کرده ام و در طول سفر مورد مهر و محبت همه هموطنان به ویژه اهالی میهمان دوست و حسینی اردبیل قرار گرفته ام و شب گذشته در منزل یکی از اهالی مومن و مهربان این شهر میهمان بودم.


حسینی در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که در حرم حضرت امام رضا(ع) دعا گوی همه هموطنان عزیز میهن اسلامی خواهم بود خاطرنشان کرد: از امروز سفر خود را از شهرهای‌ آستارا، رشت، بندر‌انزلی، قزوین، قم، تهران به سمت مشهد مقدس ادامه خواهم داد و به امید خدا اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا 20روز دیگر زائر آقا امام رضا(ع) خواهم بود.


پایان پیام/

کد خبر 280488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha