ترور دانشمندان ایرانی، تنها پرونده استکبار را سیاه تر می کند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بیانیه ای آورده است: ترور دانشمندان ایرانی بر روند پیشرفت علمی ایران اثری ندارد و تنها پرونده سیاه استکبار را سیاه تر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه ترور دانشمندان ایرانی آورده است: حادثه ترور دو استاد فرهیخته دانشگاه تهران و تعرض به ساحت اندیشه ورزان و عالمان عرصه دانشگاه، اولین حرکت تروریستی دشمنان انقلاب نبود، بلکه در سال گذشته نیز دکترعلی محمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران به شیوه مشابهی به شهادت رسید.


در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام نفرت انگیز، نشان می دهد که دشمنان انقلاب، محیط های علمی کشور را نشانه گرفته اند و بی شک طراحان توطئه، منافع ملی و حرکت پرشتاب علمی ملت ایران را هدف قرار داده اند.


این بیانیه می افزاید: دشمنان این انقلاب و در راس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به خوبی می دانند که حرکت پرشتاب علمی ایران در دستیابی به علم و فناوری نوین با استفاده از توان داخلی، آینده ای درخشان برای ملت ایران است.


در پایان بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح شده است: دشمن، امروز تصور می کند که اگر دانشمندان هسته ای یا دانشمندان دیگر این کشور را از ما بگیرند، حرکت پر خروش ملت ایران متوقف می شود که این بار نیز اشتباه کرده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 2805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha