همت مضاعف و کار مضاعف لازمه تحقق جهاد اقتصادی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، پیرو رهنمودهای نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: همت مضاعف و کار مضاعف لازمه تحقق جهاد اقتصادی است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز (7 فروردین) درباره پیام نوروزی مقام معظم رهبری به خبرنگار شبستان گفت: با اجرای برنامه های تحول آفرین می توان به خواست رهبر فرزانه انقلاب دست یافت.

 

وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال 90 به نام جهاد اقتصادی برای جهش و تحول اقتصادی اعتلای روزافزون کشور است، افزود: برای رسیدن به جهاد اقتصادی باید همه مسئولان و مردم با یکدیگر همکاری کنند و نباید تصور کنیم متولی این عرصه فقط سازمان های اقتصادی هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: ایران اسلامی به رغم تحریم هایی که از سوی دشمنان صورت گرفته، توانسته است مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید بنابراین باید زمینه لازم را در راستای تحقق شعار جهاد اقتصادی فراهم کنیم.

 

این مسئول فرهنگیبا بیان اینکه رهنمود سال جدید رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جهاد اقتصادی، آینده ای روشن را برای کشورمان رقم می زند، افزود: پیام نوروزی مقام معظم رهبری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اجرایی شدن آن وظیفه ایی همگانی است.

 

وی ابراز کرد: اهداف و محورهای این نامگذاری نباید فراموش شود و می بایست برای عملی کردن ان در کشور عزمی جدی داشته و برخورد شعاری با نامگذاری ها نداشت.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی مسیر رشد و تعالی اقتصاد ماست که در صورت برنامه ریزی درست، همدلی و همت می توان آن را عملی کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب شده تا ایران تنها کشوری باشد که در عرصه بین المللی همچنان با اقتدار قله های افتخار و ترقی را کسب کند.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 28107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha