14پایگاه امدادی هلال احمر خراسان جنوبی به مسافران خدمات می دهند

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی 14 پایگاه امداد و نجات جاده ای این مجموعه برای پوشش امدادی حوادث احتمالی در سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در دور اول سفرهای تابستانی با 2 هزار و 655 نفر روز امدادگری به آسیب دیدگان در حوادث خدمات امدادی ارائه کردند.

 

وی با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و از سرگیری مسافرت های هموطنان، افزود: برای تمرکز بیشتر در زمان بروز حادثه به منظور پوشش حوادث احتمالی جاده ای امدادگران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات جاده ای در آمادگی کامل به سر می برند.

 

به گزارش روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه استان مازندران در این روزها یکی از پرترددترین استان های کشور و پذیرای مسافرین زیادی است، بیان کرد: به همین منظور یک تیم امدادی سیار از خراسان جنوبی به این استان اعزام شده است.

 

شهریاری با اعلام اینکه در مجموع در تابستان امسال پنج هزار نفر روز امدادگر و نجاتگر در پایگاه ها فعالیت امدادی انجام خواهند داد، گفت: 14 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه خودروی نجات هم در سطح استان در هنگام ایجاد حوادث آماده ارائه خدمات امدادی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 281391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha