«محسن هاشمی» برای یک دوره دیگر مدیر عامل مترو شد

محسن هاشمی پسر ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای یک دوره ی سه ساله ی دیگر توسط شهردار تهران به عنوان مدیریت عامل شرکت متروی تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن هاشمی مجدداً برای یک دوره 3 ساله دیگر در سمت مدیر عاملی شرکت مترو ابقا شد. گفتنی است اعتراضات مردم و مسئولین به نوع مدیریت ناکارآمد و خدمات ناقص این شرکت به مردم هر روز در افواه عمومی و صفحات رسانه ای کشور دهان به دهان می گردد با این حال شهرداری تهران مجدداً تصمیم گرفته است "عالیجناب متروی تهران" را با وجود نارسایی های متعدد همچنان ابقاء کند.
لازم به ذکر است طبق آمار موجود، شرکت متروی تهران بین سال های 84 الی 87 جمعاً 700 میلیارد تومان از دولت نهم و 600 میلیارد تومان از شهرداری برای تخصیص به عملیات عمرانی و راه اندازی راه های زیرزمینی و احداث ایستگاه های جدید مترو دریافت کرده بود که طبق نظر کارشناسان و محاسبات آماری با این بودجه باید حدود 25 کیلومتر مترو ساخته می شد اما در بازه ی زمانی مذکور فقط سه کیلومتر راهِ متروی زیرزمینی افتتاح شده بوده و حدود 3 کیلومتر دیگر نیز در آستانه ی راه اندازی بوده است.
همچنین برخی از متخصصان از جمله محمد رویانیان بارها خواستار پاسخگویی مدیریت متروی تهران درباره نوع هزینه کرد بودجه  عمرانی مترو شده بودند اما همچنان پاسخی از سوی مدیران شهرداری و متروی تهران به افکار عمومی داده نشده است.
گفتنی است خدمات نا مناسب متروی تهران و نقص فنی پیاپی قطارها هر روزه باعث رنجش خاطر مسافران مترو که اکثراً از قشر مستضعف جامعه هستند؛ می شود. البته این نارضایتی فقط به مسافران مربوط نمی شده است بطوریکه در ماه های اخیر بارها راهبران قطار های مترو با اعتراض های دامنه دارشان بدلیل بی تدبیری مدیر شرکت بهره برداری متروی تهران؛ مسافران متروی شهری تهران را با مشکل های عدیده مواجه کرده بودند.

کد خبر 2819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha