جهاد اقتصادی موجب برقراری عدالت در جامعه می شود

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق اهداف جهاد اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور موجب برقراری عدالت در جامعه می شود.

علی مفاخری به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: رهبرفرزانه انقلاب امسال با درایت و آگاهی بی مثال خود و با شناخت لازم از وضعیت زیر بنایی اقتصادی کشور و لزوم ارتقای جایگاه اقتصادی کشور در منطقه و سطح بین الملل با نامگذاری امسال عملا حجت را بر همگان تمام کرد.
 
 
وی افزود: بنابراین در این راستا رسیدن به اهداف بلند مدت جهاد اقتصادی همت مردم و مسئولان را طلب می کند و باید در این سال از همه توان کشور برای استقلال اقتصادی کشور استفاده کنیم.
 
 
مفاخری تصریح کرد: در این مسیر مردم می توانند با رعایت الگوی مصرف و مسئولان اجرایی استان با مدیریت صحیح اقتصادی، مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی را هرچه بیشتر هموار کنند.
 
 
فرماندار دهگلان با تاکید بر اینکه آینده ایران اسلامی با توجه به ظرفیت های بالای منابع اولیه و نیروی انسانی توانا بسیار درخشان است و در این راه باید از هرگونه کم کاری وسهل انگاری پرهیز کرد، بیان داشت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از راه های تحقق جهاد و خودکفایی اقتصادی است که خوشبختانه با مشارکت مناسب مردم و عزم دولتمردان کشور در حال اجراست.
 
 
وی در پایان گفت: امیدواریم در این سال با اجرای طرح جهاد اقتصادی موجبات عدالت اجتماعی در کشور مهیا شود.
 
پایان پیام/
کد خبر 28209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha