6 هزار نفر همدانی کارت اهدای عضو دارند

خبرگزاری شبستان: مسئول تیم هماهنگی اهدای عضو استان همدان با بیان اینکه اهدای عضو به منزله زنده کردن چند انسان است، گفت: همدانی ها، پیشتاز در عضویت اهدای اعضا هستند.

مجید حمیدیروز، مسئول تیم هماهنگی اهدای عضو استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در اسلام و قرآن یادآوری شده که موجبات زنده کردن یک فرد به معنی زنده کردن همه انسان ها و قتل یک انسان به معنای قتل همه انسان هاست و این آیه بادی همراه مدنظر قرار بگیرد.


وی با اشاره به اینکه 6 هزار نفر در استان همدان دارای کارت اهدای عضو هستند، اضافه کرد: همدانی ها، پیشتاز در عضویت اهدای اعضا هستند و این نشان از باورهای اعتقادی قوی مردمان این شهر دینمدار است.


وی با اشاره به تفکیک این رقم دارای کارت اهدای عضو، اظهار داشت: این رقم تنها مربوط به افرادی است که با مراجعه به مراکز اهدای کارت در این امر خداپسندانه عضو شده اند.


مسئول تیم هماهنگی اهدای عضو استان همدان گفت: شرکت در این عمل خیرخواهانه نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است که باید رسانه ها در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند.


حمیدیروز با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که تمامی افراد جامعه دارای این کارت عضویت باشند، اظهار داشت: رضایت ندادن خانواده ها برای اهدای عضو بیمار مرگ مغزی از مهمترین مشکلات است.


پایان پیام/

 

کد خبر 282107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha