2پروژه تیراژه و شهریار در اردبیل کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری شبستان: دو پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری با مشارکت بخش خصوصی تیراژه و شهریار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم اردبیل در مجلس کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز( 26 مرداد) در اردبیل برگزار شد، بزرگترین پروژه مرکز تجاری و تفریحی تیراژه اردبیل در زمینی به مساحت 18 هزار متر‌مربع با زیر‌بنای کلی 108 هزار متر‌مربع جنب منطقه گردشگری شورابیل با کاربری‌های مختلف کلنگ‌زنی شد.


در این مراسم سعید پدرام یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش اظهار داشت: صددرصد سهام این شرکت متعلق به بخش خصوصی است که با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان فعالیت خود را از دهه 70 آغاز کرده و در سه بخش اصلی تجاری‌سازی، صنعت تفریحات و سرگرمی‌های مناسب و همچنین صنعت غذا فعالیت می‌کند.


وی با بیان اینکه شرکت تیراژه در حال حاضر 100 هزار متر‌مربع فضای تجاری احداث کرده است، افزود: این شرکت در فضای 400 متر‌مربع فضای تجاری جدید را نیز در حال احداث دارد و ما در حوزه صنعت سرگرمی و تفریحات نیز بیش از 50 هزار متر‌مربع فضا را تدارک دیده و تحویل هموطنان داده‌ایم.


عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش، نمونه این فضاها را سرزمین عجایب تهران و الماس شرق مشهد اعلام کرد و بیان داشت: ‌در صنعت غذا نیز شرکت‌های زنجیره‌ای و رستوران‌هایی با عنوان بوف بزرگترین شبکه فست‌فود کشور را عهده‌دار هستند که امیدواریم چنین ظرفیتی نیز در مناطق مختلف کشور گسترش پیدا کند.


پدرام با بیان اینکه ‌احداث چنین مجموعه‌ای در افزایش ماندگاری مسافر و حضور گسترده گردشگران در نیمه دوم سال یک نقطه قوت حقیقی به شمار می‌رود اظهار کرد: تلاشمان بر این است که پروژه تیراژه را در اردبیل در فضای 15 هزار متر‌مربع با مساحت 110 هزار متر‌مربع بنا در قالب فضای فروشگاهی 10 هزار متر‌مربع، شهر بازی سرپوشیده 8 هزار متر‌مربع، سینما 2 هزار متر‌مربع، پارکینگ هوشمند و مدرن با ظرفیت 500 خودرو را احداث کنیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: ارزش آتی این پروژه در سه سال آینده 500 میلیارد تومان خواهد بود که امیدواریم با احداث این مجموعه عظیم یک سیستم یکپارچه مدیریتی را که موفق‌ترین راهبرد ما در پیشبرد اهدافمان است در این مجموعه نیز ساری و جاری کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 283172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha