انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از انقلاب عاشورا است

خبرگزاری شبستان:‌ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک٬ شامگاه گذشته در دیدار با آزادگان هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی٬ گفت: یک سر انقلاب اسلامی ایران به نهضت عاشورا وصل و سر دیگر آن باید به انقلاب جهانی امام عصر (عج) متصل شود.


وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی٬ افزود: شهدا، آزادگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های این بزرگان از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و این اقشار نباید فداکاری خود را با هیچ چیزی معاوضه کنند.
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آزادگان از سرمایه‌های بزرگ کشور هستند اظهار کرد: آنان سختی‌ها و مشکلات فراوانی را در دوران اسارت خود متحمل شدند.


آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی گفت: آزادگان و سایر افرادی که در دوران هشت سال دفاع مقدس خالصانه از میهن اسلامی خود دفاع کردند، الگوهای بزرگی در کشور هستند که باید از آنها درس گرفت.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها قدرتی منطقه‌ای بلکه فرا منطقه‌ای شده است، اضافه کرد: این اقشار باید به عنوان خط مقدم انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند و در حفظ ارزش‌های این مرز‌ و‌ بوم از هیچ کوششی دریغ نکنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان٬ تصریح کرد: این مرز‌ و ‌بوم به برکت استقامت، مقاومت و اراده ملت بزرگ ایران، روز به روز با توفیقات گسترده‌ای همراه است.


پایان پیام/

کد خبر 283718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha