ثبت نام مسابقات قرآنی تسنیم در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسوول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز ثبت نام دومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی، مسوول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات برای دومین سال متوالی در رشته های مفاهیم، ترتیل و قرائت قرآن کریم ویژه دستگاه های فرهنگی کشور (مدیران، کارکنان و همسرانشان) برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات مهرماه امسال و مرحله کشوری در بهمن ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از برپایی این دوره از مسابقات تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ قرآن کریم در میان آحاد مردم جامعه و ترویج این فرهنگ در بین افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان است.


حجت الاسلام شفیعی خاطر نشان کرد: در اولین دوره از مسابقات قرآنی تسنیم، مجید جدیدی، از کارکنان حوزه هنری استان مرکزی موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشور شد.


مسوول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گسترش فرهنگ قرآنی را در جامعه ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه ضروی است و این امر باید از دوران کودکی در بین افراد نهادینه شود.


وی اظهار کرد: آموزش از دوران کودکی مانند نقش بر دیوار است و این نقش تا ابد در ذهن و فکر کودکان باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام شفیعی در ادامه به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: توسل به قرآن و اهل بیت(ع) توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کند.


به گفته وی علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند تا 5 شهریور امسال به نشانی اینترنتی www.televat.ir مراجعه کنند.


پایان پیام/

کد خبر 284069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha