جمع آوری یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان رضا حسنلو با اعلام این خبر گفت: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است، که به منظور تسهیل در امور خیرین، حامیان و نیکوکاران ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت دو ساله این مرکز نیکوکاری افزود: خوشبختانه طی این مدت شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در قالب طرح‌های مشارکتی امداد بوده‌ایم و روز به روز به میزان کمک‌های مردمی در حمایت از مددجویان امداد افزوده می‌شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده طی چهار ماهه نخست امسال در خانه انفاق زنجان اضافه کرد: در مجموع طی مدت مذکور یک میلیارد و 593 میلیون ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از مبلغ مذکور یک میلیارد و 210 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده است.

 

حسنلو همچنین به جمع‌آوری 15 میلیون و 192 هزار ریال کمک در قالب طرح محسنین اشاره داشت و گفت: تعداد حامیان جذب شده در قالب این طرح 9 نفر به منظور سرپرستی 11 نفر از فرزندان مددجویان است.

 

وی همچنین به جمع‌آوری 26 میلیون ریال کمک مردمی در قالب کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب جشن نیکوکاری طی این مدت 540 هزار ریال است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: سایر کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های احسان تاج گل، رد مظالم، اطعام و افطار نیازمندان، طرح محسنین،طرح رضوان، طرح کوثر و رد مظالم است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 284240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha