مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات آذربایجان غربی تمدید شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات آذربایجان غربی تا 15 شهریور سال جاری تمدید شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها نیمه دوم سال جاری با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه های استان در ارومیه برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: آثاری در جشنواره استانی مطبوعات شرکت داده می‌شوند که از ابتدای مرداد تا ابتدای شهریور سال جاری در نشریات و روزنامه‌ها منتشر شده به تأیید مدیر مسئول نشریه برسد.

 

کریمی، با اشاره به اینکه هر شرکت‌‌کننده مجاز به ارسال 2 اثر در هر بخش می باشد، افزود: ارسال مقاله و تحلیل در موضوع خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گرو تقویت هویت ایرانی و حمایت از مصرف و تولیدات ملی از مهم ترین محور های هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان است.


وی، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، طنز و مصاحبه خبری را از محور های هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان عنوان کرد.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: بیان خاطرات خبرنگاران و اهالی مطبوعات در ارتباط با دوران فعالیت خبری آن ها از بخش های جانبی جشنواره به شمار می آید که در این بخش 3خاطره برتر معرفی و در مراسم اختتامیه قرائت می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 284272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha