حضور بیش از 6 هزار نفر در طرح نشاط معنوی مازندران

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور بیش از شش هزار نفردر طرح تابستانی نشاط معنوی این استان خبر داد.

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز(31مرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی هر ساله در راستای غنی‌سازی اوقات ‌فراغت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی در 16 شهرستان و در بقاع و اماکن متبرکه سراسر این استان برگزار که تا پایان این هفته به اتمام می رسد.

 

وی افزود: طرح نشاط معنوی در تابستان امسال در 125 امامزاده و بقاع متبرکه و با حضور بیش از شش هزار دانش آموز در زمینه های قرآنی، تربیتی، کارگاهی و ورزشی برگزار شد.


حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم درمازندران گفت: طبق برنامه ابلاغی سازمان اوقاف این طرح از سال گذشته در استان آغاز شده است و سهم امسال 11هزار و330 نفر است و ثبت نام شدگان در این طرح آموزش‌های حفظ قرآن را زیر نظر مربیان مجرب فرا می گیرند.


وی از مقطع سنی، 7 تا 11 سال، 11 تا 18 سال و 18 سال به بالا درخواست کرد تا در این طرح ثبت نام کنند و در ایجاد تربیت قرآنی در استان مشارکت کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه، طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه موجب نشر و اشاعه فرهنگ قرآنی و مسائل دینی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی در طول سال به‌طور مستمر ادامه دارد و هدف ما اشاعه قرآن در سراسر جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه، خانواده‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بیشتر تلاش کنند، ادامه داد: مأنوس بودن با قرآن علاوه بر رشد معنوی خانواده‌ها، سعادت و موفقیت را برای آن‌ها و فرزندان‌شان به‌دنبال دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 284900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha