آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

خبرگزاری شبستان:دولت سوریه به بازرسان سازمان ملل اجازه داد برای تحقیق در مورد سلاح های شیمایی از صبح امروز وارد دمشق شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «راشاتودی»،دولت سوریه به کارشناسان سازمان ملل متحد برای بازدید از سایتی که ادعا می شود از آن برای حملات شیمیایی علیه مردم استفاده شده است،بازدید کنند.
وزارت خارجه سوریه در بیانه ای اعلام کرد:این توافق در دمشق میان دولت سوریه و سازمان ملل حاصل شد تا به تیم تحقیقاتی این سازمان به سرپرستی پروفسور «سلستروم» اجازه داده شود تا در مورد ادعاهای ارائه شده مبنی بر وجود سلاح های شیمایی در حومه دمشق تحقیقات لازم را به عمل بیاورند.
بر اساس گزارش سازمان ملل در این زمینه،کارشناسان تحقیق در مورد این مکان در «گوتا» ی دمشق را از صبح امروز (دوشنبه،4 مرداد) آغاز می کنند.
مقامات سوریه متعهد به اعمال آتش بس در طول عملیات تحقیقاتی تیم سازمان ملل شده اند.
روسیه از این تصمیم استقبال کرده اما از هر دو طذف خواسته تا برای به دست آمدن بهترین نتیجه از این تحقیقات تلاش کنند و اشتباهات تراژیک در این زمینه مرتکب نشوند.
این در حالی است که واشنگتن با اعلام نارضایتی از این اقدام گفته است که پیشنهاد سوریه برای دستیابی بازرسان به این سایت شیمایی خیلی دیر ارائه شده است.
به گفته مقامات امریکایی این اجازه باید پنج روز پیش هنگام حملات شیمیایی به مردم باید صادر می شد.
 

کد خبر 286115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha