ارسال40اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی

خبرگزاری شبستان: بیش از 40 اثر نمایشی به دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی که به میزبانی یاسوج برگزار می شود، ارسال شد.

دبیر دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با اعلام این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: این آثار از استان های، هرمزگان، کرمانشاه، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد هستند که با بازبینی اولیه تعداد 25 اثر برای داوری نهایی جشنواره، ارسال شد.

امین کمالوندی افزود:17 اثر از مجموعه آثار رسیده پس از پایان مهلت قانونی و رسمی ارسال آثار که تا 2 شهریور ماه تمدید شده بود، امروز توسط نماینده بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) در استان به مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شد.

 

دبیر دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی گفت: روز سه شنبه(5شهریور) مرحله پایانی داوری توسط داور بخش پایانی صورت می گیرد و تا اوایل هفته آینده نتایج نمایش های برگزیده اعلام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مدیرکل، معاونان و کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی به دلیل حمایت جدی از این جشنواره و سایر فعالیت های نمایشی استان تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، دومین جشنواره ملی آیین نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 286268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha