برنامه ماه عسل، کام خانواده شهید خرم جاه را شیرین کرد

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در دیدار با خانواده شهید خرم جاه، شهیدی که بعد 27سال مزارش با همت برنامه ماه عسل در ماه رمضان سال جاری پیدا شد، گفت: برنامه ماه عسل کام خانواده شهید خرم جاه را شیرین کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، ایرج خرم جاه غواص فرات 27سال پیش با دستکاری شناسنامه خود به 14سال عازم جبهه می شود، شهید والامقام ایرج خرم جاه دیماه سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل می شود و آب او را به مقر همدانی های مستقر می برد.

 

به این ترتیب، شباهت او با یکی از بچه های رزمنده به نام زمردیان که باعث می شود او را در گلزار همدان دفن کنند که بعد از 4سال زمردیان که به اسارت بعثی ها درآمد، به وطن برگشت.

 

معهذا، سال جاری در برنامه ماه عسل رزمنده آزاده زمردیان و مادرش مهمان برنامه بودند، که او به عنوان خاطره خود و نشان دادن عکس شهید خرم جاه عامل خیری شد که این شهید بعد از 27 سال چشم مادر و شهیدش را روشن کند.

 

اصغر عربیان، استاندار البرز نیز عصر دیروز 4 شهریور به شهر گلسار ساوجبلاغ رفت و با خانواده شهید دفاع مقدس ایرج خرم جاه دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار با توجه به ویژگی های شهید ایرج خرم جاه و پیدا شدن مزار او بعد از 27سال به مادر شهید و خانواده بردبار این شهید تبریک و تسلیت گفت.

 

وی با قدردانی از برنامه ماه عسل که در ایام ماه رمضان پخش می شد از متولیان آن تشکر کرد و گفت برنامه تلوزیونی باید این گونه باشد منتج به خیر باشد و منفعتی برای جامعه داشته باشد .

 

مقام ارشد دولت در البرز با بیان این مهم که ما مدیون خانوادهای معزز شهدا هستیم تاکید کرد که امیدواریم بتوانیم راه والای شهیدان را ادامه دهیم.

 

عربیان اظهار داشت: دیدار با خانواده محترم شهدا یکی از وظایف مهم و اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویتهای مسولین است.

 

گفتنی است در این دیدار مدیر کل دفتر استاندار، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقام عالی استان را همراهی کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 286575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha