برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مدرس مهارت های زندگی اسلامی در دشت آزادگان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، از برگزاری دو کارگاه آموزشی تربیت مدرس مهارت های زندگی اسلامی و بازیگری و نویسندگی در این شهرستان خبر داد.

کاظم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: کارگاه آموزشی تربیت مدرس مهارت های زندگی اسلامی با رویکرد اجتماع محوری و کارگاه آموزش بازیگری و نویسندگی ویژه اعضای کانون های مساجد دشت آزادگان از سوی این اداره برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه ها با هدف تقویت فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری در کانون های مساجد این شهرستان برگزار می شود، افزود: این دوره ها (9 تا 20 شهریور) در سالن شماره 2 فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد به اجرا در می آیند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، با بیان اینکه کارگاه مهارت های زندگی اسلامی طی دو روز به صورت فشرده با حضور اساتیدی همچون محمد مزرعه و خانم نیسی برگزار می شود، تصریح کرد: در این کارگاه 20 نفر شرکت می کنند.

 

وی در خصوص کارگاه بازیگری و نویسندگی، خاطر نشان کرد: این کارگاه طی 10 جلسه شامل 5 جلسه تئوری و 5 جلسه عملی با حضور سعید حویزاوی ویژه اعضای کانون های مساجد دشت آزادگان برگزار می شود و 70 نفر در این دوره شرکت کردند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 286735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha