گفتگو و شعرخوانی در کتابخانه های کردستان برگزارشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری برنامه گفتگو و شعرخوانی در کتابخانه های این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان به مناسبت هفته دولت به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: برنامه گفتگو و شعرخوانی از جمله اقدامات این اداره‌کل در هفته دولت بود که در کتابخانه های استان برگزار شد.

وی عمده برنامه‌های این هفته در بخش نرم‌افزاری ذکر کرد و افزود: تمرکز برنامه‌های این هفته ما بر روی مسائل فرهنگی قرار دارد و برنامه سخت‌افزاری خاصی نبود.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اظهار داشت: در این هفته، یک مسابقه فرهنگی از زندگی شهیدان رجایی و باهنر در این استان برگزار شد که شرکت کنندگان از طریق سایت کتابخوانان حرفه ای ثبت نام کردند و مسابقه نقاشی نیز در کتابخانه های استان برگزار شد.

 
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای والامقام رجایی و باهنر، افزود: تکریم شهیدان رجایی و باهنر در واقع تکریم انقلاب اسلامی، دولت، ملت و ارزشهای انقلاب اسلامی است.


این مقام مسئول افزود: خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید والامقام اسوه و الگویی کامل برای همه مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: با تاکید بر الگوبرداری از این دو شهید توسط مسئولان، کارکنان دولت، افزود: لازم است تا مسئولان از رفتار و اندیشه‌های این دو شهید بزرگوار الگوبرداری کرده و زندگی آن‌ها را در خدمت به مردم سرمشق خود قرار دهند.


پایان پیام/

کد خبر 287386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha