۱۱۴ پروژه برق رسانی گلستان در هفته دولت افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت، 114 پروژه برق رسانی با اعتبار 63 میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم شهابی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت سال جاری،114 پروژه در سطح استان به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید به بهره برداری رسید که برای اجرای آنها بیش از 63 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


وی افزود: این پروژه ها شامل احداث 60 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 46 کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب یکصد و 75 دستگاه ترانس هوایی است.

 

شهابی در ادامه از نصب بیش از 600 دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 6 هزار و 500 خانوار از اجرای پروژه های این شرکت در هفته دولت بهره مند می شوند.


وی با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت، برق رسانی به پروژه های مسکن مهر در شهرستان های مینودشت، رامیان و غرب گرگان، تامین برق روستای کسن آباد در شهرستان مراوه تپه، احداث فیدر حیدرآباد و رفع حریم سعد آباد در غرب شهرستان گرگان را از جمله این پروژه ها برشمرد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهارداشت: اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی، طرح محوری چاه های آب کشاورزی، کاهش تلفات و نصب ترانس و اجرای این پروژه ها در سطح استان از دیگر پروژه های شرکت توزیع در هفته دولت سال جاری است.

 

وی گفت: بخش قابل توجهی از شبکه های فرسوده و نیز رفع ضعف ولتاژ در سطح استان اصلاح و بهینه سازی شده و بقیه نقاط دارای ضعف ولتاژ نیز جهت رفاه و آسایش شهروندان نیز شناسایی شده که بر اساس اولویت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.


شهابی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر فعالیت های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و بهبود شبکه های برق انجام شده است.


پایان پیام/

کد خبر 287436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha