بهره برداری از 54 طرح برق رسانی در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغازعملیات اجرایی و بهره برداری پروژه های برق رسانی همزمان با دهه فجر در استان مرکزی خبر داد.

مهندس فرهاد شبیهی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، گفت: 23پروژه برق رسانی در اراک، 2پروژه در خمین، یک1پروژه در خنداب،5  پروژه در زرندیه،11 پروژه در ساوه، 3پروژه در شازند ،یک پروژه در کمیجان و8 پروژه در محلات در راستای تامین برق پایدار و مطمئن وافزایش رضایت مندی مشترکان به بهره برداری می رسد.


وی هدف از افتتاح این طرح ها را افزایش رضایت مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی عنوان کرد.


شبیهی،‌ از دیگر پروژه های روشنایی در دهه فجر به احداث و اصلاح 15پروژه شبکه فشارضعیف و 13پروژه شبکه فشار متوسط اشاره کرد و افزود: 7 دستگاه سلول خورشیدی با اعتباری بالغ بر772میلیون ریال طرح برق رسانی به روستای کوهپنگ از توابع شهرستان ساوه انجام شده که با افتتاح این طرح در دهه فجر ساکنان این روستا از مزایای این طرح بهره‌مند می شوند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: در بخش مسکن مهر در استان تاکنون قریب به 18هزار مشترک از نعمت برق بهره مند شده اند.
 

پایان پیام/

کد خبر 336226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha