اعزام چهارمین گروه از اعضای کانون های مساجد به اردوی همدان

خبرگزاری شبستان:‌ چهارمین گروه از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، دیروز(8شهرور) عازم اردوی بزرگ تفریحی فرهنگی همدان شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 200 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرهای اراک و دلیجان روز گذشته در قالب 5 دستگاه اتوبوس عازم اردوگاه شهید مدنی همدان شدند که طی سه روز دراین اردو از برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی و تفریحی بهره مند می شوند.


براساس این گزارش، بازدید از موزه دفاع مقدس، گنجنامه و مناطق دیدنی، برگزاری مسابقات مفرح دارت،‌ تنیس، طناب کشی، کتابخوانی و اهدا ی جوایز به برترین ها همراه با اقامه نماز های جماعت از جمله برنامه های این اردو است.


همچنین، طبق آمار سنجی از شرکت کنندگان حاضر در اردو، آنان رضایت کامل از نحوه برگزاری برنامه ها، مسابقات، سرو ناهار و شام و صبحانه، هماهنگی مسئولان مرتبط در اردو، رسیدگی و زمان و مدت اردو داشتند.

 

اعضای تحریریه خبرگزاری شبستان نمایندگی استان مرکزی به مسئول روابط عمومی، واحد های فرهنگی، ثبت و ساماندهی، آموزش و پژوهش، اداری مالی و ریاست این دبیرخانه که با تلاش های شبانه روزی و خدمات بی وقفه به شرکت کنندگان در این اردو سعی در ایجاد لحظات خوب و تاثیر گذار را دارند،‌ خسته نباشید می گوید.


لازم به ذکر است، تاکنون 800 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به این اردو اعزام شدند.


اردوهای پایان دوره اوقات فراغت امسال برای نخستین بار به صورت متمرکز از دوم تا هفدهم شهریور ماه با حضور یک هزار و 500نفر از اعضای کانون ها در قالب گروه های 200نفره به اردوگاه شهید مدنی استان همدان در حال برگزاری است.
 

پایان پیام/

کد خبر 287662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha