برگزاری اجلاس نماز قلم اندیشمندان را به سمت نماز سوق می دهد

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دورود گفت:برگزاری اجلاس سراسری نماز قلم اندیشمندان و محققان را به سمت فضیلت هاو آثار این عبادت سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‎الاسلام موسوی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دورود امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس نماز، گفت: برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز منشاء خیرو برکات زیادی در جامعه است.


وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت ترویج این فریضه در جامعه بخصوص در بین قشر جوان و نوجوان، افزود: نهادینه شدن این فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش اساسی در پرورش فضیلتها و زدودن فسادها دارد.


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برگزاری اجلاس نماز به سالم بودن اجتماع کمک می‎کند، اظهار داشت: از منظر قرآن کریم و خداوند یکی از ویژگی‎های مهم بعد از ایمان، غیبت و امامت، نماز است.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دورود با اشاره به میزبانی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز دراستان لرستان، افزود: برگزاری سالانه این اجلاس می تواند اندیشه همگان را به سمت این فضیلت مهم سوق دهد.


وی ادامه داد: برگزرای این اجلاس همچنین می تواند اندیشمندان را دست به قلم و محققین را به نتایج جدیدی برساند.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به اشاعه اقامه نماز در جامعه خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره‎ها و جشنواره‎هایی در دبیرستان‎ها، دانشگاه‎ها و... انگیزه قشر جوان و نوجوان به پایبندی نماز را بالا می‎برد.


رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان دورود با تاأکید بر اینکه نتایج اجلاس را باید کاربردی کرد، متذکر شد: نماز بازدارنده از فحشا و فساد بوده و تحصیلات، پژوهش و... در خصوص برپایی این واجب بدون شک وضع اجتماع را بهبود خواهد داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 287749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha