مهمترین دستاورد اجلاس نماز باید تقویت دین و معنویت در جامعه باشد

خبرگزرای شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه، گفت: مهمترین دستاورد بیست و دومین اجلاس سراسری نماز باید تقویت دین و معنویت در جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز(12 شهریور) در همایش تجلیل از ائمه جماعت مساجد وادارات استان لرستان که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان افتخاری بزرگ برای مردم مومن این استان است.


وی با بیان اینکه این اجلاس باید داده ها مناسب در جهت ارتقای فرهنگ دینی و نماز در جامعه داشته باشد، افزود: تقویت دین و معنویت در بین آحاد مردم جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان باید از دستاوردهای این اجلاس باشد.


حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برگزرای اجلاس سراسری نماز، اظهار داشت: این منویات باید نقشه راه اجلاس، روحانیان و مسئولان در حوزه نماز باشد.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی، عنوان کرد: اشاعه فرهنگ نماز در بین قشر جوان و نوجوان جامعه را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن می کند.


وی با بیان اینکه غفلت از نماز، غفلت از دین و سیاست و فرهنگ است، اذعان داشت: در استان لرستان 14 نماز جمعه بانشاط اقامه می شود.


حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه مردم استان لرستان از غنای فرهنگ دینی مناسبی برخوردارهستند، گفت: هم اکنون مردم این استان از کمبود مساجد رنج می برد.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه با توجه به جمعیت استان لرستان ساخت800 مسجد در لرستان ضروری است، بیان کرد: تاکنون بیش از 180 مسجد از این تعداد کلنگ زنی شده است و مقدار قابل توجهی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 288767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha