طلاق بزرگ ترین آسیب اجتماعی است

خبرگزاری شبستان: معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین گفت: طلاق یکی از بزرگ ترین آسیب‌های اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، بهاره رحمانی معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین بیان کرد:زوج‌ های مراجعه ‌کننده به مرکز مداخله کاهش طلاق بهزیستی استان قزوین با مشکلات مختلفی روبرو هستند که اعتیاد، بیکاری و معضلات اقتصادی از مهم ‌ترین مشکلات آنان است که باید برای کاهش و رفع آن اقدامات جدی در جامعه صورت گیرد.
 

وی ادامه داد: زوج ‌هایی که اعتیاد یا اختلالات شخصیتی دارند متأسفانه مشکلاتی مانند آزار و اذیت روحی برای فرزندان و همسر در خانواده ایجاد می‌ کنند، رفع این مشکلات برای کارشناسان بهزیستی در مرکز مداخله کاهش طلاق به دلیل پیچیده بودن سخت و دشوار است.
 

معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: کارشناسان بهزیستی در مرکز مداخله کاهش طلاق با به کارگیری راهکارها و روش‌ های مختلف سعی در کاهش این مشکلات دارند.
  

رحمانی اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌‌ های زوج‌ های متقاضی طلاق به دلیل مشکلات فراوان سخت و مشکل است، با این وجود کارشناسان بهزیستی با برطرف کردن برخی از این مشکلات احساس آرامش و رضایت‌ مندی می ‌کنند.
 

وی تصریح کرد: طلاق یکی از بزرگ ترین آسیب‌ های اجتماعی جامعه است، کارشناسان مرکز مداخله کاهش طلاق بهزیستی قزوین با هدف تحکیم، حفظ و انسجام کانون خانواده ‌های متقاضی طلاق برای کاهش این آسیب در جامعه تلاش می‌ کنند.
 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی قزوین، این مقام مسئول یادآور شد: متقاضی طلاق به صورت خودمعرف و یا از طریق دادگستری، شورای حل اختلاف، مرکز مداخله در بحران و خدمات اجتماعی سیار به مرکز مداخله کاهش طلاق مراجعه می ‌کنند.
 

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان با مراجعه به دفتر یاد شده با مطرح کردن مشکلاتشان تلاش می ‌کنند تا از وقوع طلاق جلوگیری و بنیان خانواده‌ را محکم ‌تر کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 290560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha