برگزاری جشن های متمرکز میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا گرگان

خبرگزاری شبستان: فرماندار گرگان گفت: امسال با پشتیبانی مردم گرگان و اصناف و بازاریان خیابان امام رضا(ع) گرگان نیز مانند نیمه شعبان، محل جشن و شادمانی مردم گرگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدرعلی احمدی، فرماندار گرگان در حاشیه افتتاح نمایشگاه پائیزه گرگان در جمع اصناف گرگان، گفت: امسال برای اولین بار قصد داریم همانند نیمه شعبان جشن های میلاد امام رضا (ع) را در خیابان امام رضا (ع) گرگان نهادینه کنیم.


وی افزود: اصناف و بازاریان می توانند مانند نیمه شعبان به چراغانی و آذین بندی خیابان امام رضا (ع) بپردازند و شیرینی و شربت پخش کنند و با این کار رسم نکویی را برای سالیان بعد به ارمغان بگذارند.


فرماندار گرگان با بیان اینکه صدقه ما به مردم خدمت به آنهاست، خاطرنشان کرد: دهه کرامت باید جدی و پراهمیت قلمداد شود و همه ما هر چه داریم از برکت وجود ائمه مخصوصا امام رضا (ع) است ولذا باید این روز را بریا مردم جا بیندازیم و چه بهتر از اینکه این جشن را متمرکز در یک خیابان که بنام آن حضرت است با شور و شادی برگزار کنیم.


احمدی، گرگان را شهر دارالمومنین خواند و تصریح کرد: اصناف و بازاریان جزیی از مردم گرگان و دارالمومنین هستند و قطعا حضور آنها می تواند به عدالت و توزیع مناسب خدمات در شهر بیانجامد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 291428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha