بهره مندی3500دانش آموز از برنامه های فراغتی کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره مندی سه هزار و 500 دانش آموز تحت پوشش این نهاد از برنامه های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون شهید آوینی بیرجند، گفت: در تابستان امسال در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در سطح استان در قالب 22 کانون جوانان پیرو ولایت، 12 کانون فرهنگی دائم و موقت شرایط جهت حضور سه هزار و 500 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت در کلاس های آموزشی این نهاد فراهم شده است.


وی افزود: شما نوجوانان و جوانان بایستی با تلاش و کوشش موجبات پیشرفت ایران اسلامی را فراهم سازید.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند نیز در این مراسم گفت: در تابستان امسال 480 دانش آموز دختر و پسر در کلاس های اوقات فراغت کانون شهیدآوینی این نهاد شرکت نمودند و از برنامه های قرآنی، علمی آموزشی، مهارتی، فرهنگی هنری، ورزشی و اردویی این نهاد بهره مند شدند.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، محمد مهران پور خاطرنشان کرد: در کانون شهید آوینی این نهاد شرایط برای استفاده هر چه بهتر دانش آموزان در رشته های رایانه، سوخت نگار چوب، حفظ و قرائت قرآن کریم و ... فراهم شد و البته برخی از رشته ها با توجه به تخصصی بودن آنها با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از 12 نفر از دانش آموزان برتر در رشته های مختلف با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/
 

کد خبر 291439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha