آغاز به کار دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم رضوی از فردا

خبرگزاری شبستان:دبیرهشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی گفت:دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی از فردای اتمام جشنواره کار خود را آغاز خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد بهرام عبدالحسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی شب گذشته (21 شهریور ماه)در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد با ابراز امیدواری از اینکه استان یزد میزبان شایسته ای برای این جشنواره بوده باشد افزود:براساس قولی که داده ایم از فردا اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم رضوی شاهد افتتاح دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم رضوی در استان یزد خواهیم بود.


عبدالحسینی هدف از این اقدام را ارتقای کیفیت آثار ارائه شده در جشنواره دانست و افزود:امیدواریم در سال آینده بتوانیم با بکارگیری تجربیات امسال شاهد جشنواره ای دارای سطح بالا باشیم.
 

دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در ادامه به روند برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی اشاره کرد و گفت:پس از فراخوان این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد ارسال 205 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره بودیم.


وی با اشاره به برگزاری جشنواره در 3 بخش مستند کوتاه،مستند بلند و داستانی کوتاه گفت:در مجموع آثار ارسال شده 101 اثر مربوط یه بخش مستند کوتاه،10 اثر مربوط به بخش مستند بلندو 94 اثر مربوط به بخش داستانی کوتاه بوده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به راهیابی 41 اثر به بخش داوری این جشنواره افزود:پس از 3 روز داوری آثار امشب همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)و روز سینما شاهد برگزاری اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی خواهیم بود.


عبدالحسینی در پایان از هیئت انتخاب وهیئت داوران جشنواره و مسولین و هنرمندان استان که درهر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره تلاش نموده اند تقدیر و تشکر نمود. 
 

پایان پیام/

کد خبر 292125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha