اختتامیه هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)درساری برگزار شد

خبرگزاری شبستان:جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) از زیرمجموعه های جشنواره رضوی ویژه دهه کرامت که به میزبانی استان مازندران برگزار شد امروز با اعلام منتخبان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(24شهریور) در آیین پایانی هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع)درساری اظهار کرد: این رویداد فرهنگی از سال 1385 در شش بخش شامل مقاطع سنی هفت تا 10سال، 11تا 15 سال، 16تا20سال، 21 تا30سال، 30 به بالا و بخش بومی برای هشتمین سال متوالی برگزار شد.

 

وی افزود: از هریک از بخش های این جشنواره بر اساس نظر داوران پنج نفر به عنوان برگزیده انتخاب که جمعا 25 دل نوشته برگزیده معرفی شدند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تعداد نامه های رسیده به دبیرخانه هشتمین جشنواره امام رضا (ع) را 92 هزار و 864 فقره برشمرد و افزود: ارسال آثار به این جشنواره همواره سیر صعودی و چند برابری داشت به گونه ای که از 850 نامه در جشنواره نخست به رقم بیش از 90 هزار در سال جاری افزایش یافت.

 

دبیر جشنواره نامه ای به امام رضا به ارزش معنوی آثار رسیده به این جشنواره اشاره کرد و افزود: هر یک از این نامه ها می تواند دست مایه ارزشمندی برای آفرینش آثار فاخر فرهنگی - هنری توسط هنرمندان باشد.

 

وی به تهاجم گسترده فرهنگی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: به رغم تلاش شبانه روزی این بدخواهان، استقبال از رویدادهای فرهنگی - دینی توسط جوانان چشمگیر بوده است.

 

شایان ذکر است؛ استان های مازندران، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و بوشهر به ترتیب بیشترین اثر را به هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) ارسال کردند.


پایان پیام/

کد خبر 292882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha