مداحان با ادبیات فاخر فرهنگ دینی را ترویج دهند

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:مداحان و شاعران باید با استفاده از ادبیات فاخر و تاثیرگذار فرهنگ دینی و دفاع مقدس را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (26 شهریور) در دیدار با اعضای سازمان بسیج مداحان استان مرکزی گفت:مداحان با ادبیات فاخر و تاثیرگذار، دفاع مقدس را که سند افتخار ملت ایران و نماد استقلال و آزادی مسلمان است به زبان شعر ماندگارتر سازند.


وی با اشاره به اینکه بالندگی باورهای دینی جامعه از رسالت های روحانیت و مداحان است، ادامه داد:روحانیت و مداحان باید همسو و هم جهت در پرتو اسلام و قرآن برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 

نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به توطئه های دشمنان در به انحراف کشاندن اعتقادات و فرهنگ ایرانی و اسلامی، افزود: ملت فهیم و آگاه ایران با وجود این توطئه ها هر روز مقاوم تر و استوارتر از گذشته شده است.
 

 امام جمعه اراک با بیان اینکه روحانیان و مداحان رسالت سنگینی را در این رابطه بر عهده دارند، اضافه کرد: مداحان باید با ایمان، عقیده، عشق و دلدادگی، زبان و دل خویش را وقف خاندان عصمت می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 293515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha