ترویج فرهنگ رضوی ضروری است

خبرگزاری شبستان: فرماندار بیجار با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و متدین این شهرستان بار دیگر نشان دادند توحید، بدون ولایت بی معناست، ترویج فرهنگ رضوی را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج،حمداله کریمی، فرماندار بیجار در جریان استقبال از خدام و بیرق متبرک حرم امام رضا (ع) و با گرامیداشت میلاد با سعادت امام هشتم، امام رضا (ع) گفت: امروز برای دومین سال متوالی، مردم فهیم و متعهد این شهرستان، افتخار میزبانی خدام و بیرق متبرک حرم رضوی را داشتند که از ساعات اولیه صبح با تجمع در میدان آیت الله فاضل گروسی بیجار، با شور و هیجان خاصی، از میهمانان خود استقبال کردند.

وی با اشاره به برکت وجود مرقد مطهر امام هشتم در کشورمان اظهار داشت: اینگونه اقدامات در راستای ترویج و گسترش فرهنگ رضوی انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بیجار، این مقام مسئول اظهار ارادت به ائمه اطهار را باعث حرکت کردن در مسیر معنوی و سعادتمندی دانست و خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره در این عرصه پیشتاز بوده اند.

کریمی همچنین از حضور خدام و بیرق متبرک حرم رضوی در بیمارستان امام حسین بیجار خبر داد و بیان کرد: کاروان رضوی امروز میزبان مردم متعهد و متدین حسن آباد یاسوکند نیز خواهند بود.
 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 293536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha