سبک زندگی رضوی به عنوان یکی از الگوهای برتر در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری شبستان:امام جماعت کانون فرهنگی یاوران مهدی امامزاده عبدالله یاسوج به فعالیت مهم مبلغین در دهه کرامت اشاره و اذعان داشت: سبک زندگی رضوی باید به عنوان یکی از الگوهای برتر در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج،حجت الاسلام عبادالله کاظمی، مبلغ اعزامی قم و امام جماعت کانون فرهنگی یاوران مهدی امامزاده عبدالله یاسوج ظهر امروز(26شهریور) در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع)پیرامون فضائل و سجایای اخلاقی این امام مطالبی را بیان کرد و گفت: وجود پر برکت امام رضا(ع) مظهر رضایت خداوند و توسل به آن امام همام بهترین نسخه شفاء بخش مصائب و مشکلات زندگی است.

 

حجت الاسلام کاظمی افزود: اگر ملت و مردم ایران بخواهند امام رضا(ع) را الگو خود قرار دهند باید به درستی از سیره و دستورات این امام بزرگوار پیروی کنند.


وی ادامه داد: مردم جامعه اسلامی ما باید معرفت خود را نسبت به امام رضا (ع) افزایش دهند؛ زیرا امام رضا (ع) بسیار امام رئوف و مهربان است.


این مسئول مسجدی در رابطه با سیره و زندگی نامه امام رضا (ع) هم گفت: استفاده از سیره و زندگی نامه امام رضا (ع) باعث می شود تا جامعه ما جامعه ای سالم و از گرفتاری هایی که وجود دارد به دور باشد.


کاظمی دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ رضوی دانست و یادآور شد: در ایام پربرکت دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت امام رضا(ع) خاتمه می ‌یابد به راحتی می ‌توان حال و هوای معنوی و عطر دل ‌انگیز امام رضا(ع) را استشمام کرد.


وی با بیان اینکه مفاهیم سازنده دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و ارزشمند است، تاکید کرد: ترویج و تعمیق معارف اهل بیت(ع) به خصوص معارف و سیره رضوی در برنامه‌ های مختلف دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.


امام جماعت کانون فرهنگی یاوران مهدی(عج)، راه و روش زندگی ائمه معصومین(ع) را راه سعادت و نجات بشریت دانست و خاطرنشان کرد: آموزه ‌های دینی و ارزش‌های اسلامی به عنوان الگوی مردم و خصوصا نسل جوان قرار گیرد.


گفتنی است در پایان این جشن باشکوه که در مسیر ورودی آبشار زیبا و گردشگر پذیر یاسوج برگزار شد، برنامه های مختلفی شامل مدیحه سرایی، بیان کرامات امام رضا(ع) و کرامات امامزاده عبدالله(ع) و همچنین مسابقه رضوی به اجرا درآمد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 293645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha