فرهنگ رضوی الگویی برای سبک زندگی اسلامی است

خبرگزاری شبستان:مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه فرهنگ رضوی الگویی برای سبک زندگی اسلامی است،گفت: همه مسلمانان در طول زندگی باید به این فرهنگ به عنوان یک الزام درسبک زندگی نگاه کنند.

حجت الاسلام علیرضا ریاحی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان، ظهر امروز (26 شهریور) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: سبک زندگی اسلامی از دغدغه های جدی امروز جامعه ماست و نیاز است تا به درستی تبیین شود.


وی افزود: اسلام و سیره ائمه اطهار (س) منبع لایزال و الگویی کامل برای سبک زندگی اسلامی است که در گوشه گوشه زندگی این بزرگواران می توان آن را مشاهده کرد.


حجت الاسلام ریاحی با اشاره به ساده زیستی، دور بودن از دنیا و مادیات، تقوا، قناعت و خدامحوری را از مشخصه های ائمه اطهار برشمرد و تصریح کرد: هر کدام از این مشخصه ها می تواند در زندگی یکایک ما تحول ایجاد کند به شرطی که این اراده در ما بوجود بیاید و به دنبال تغییر در روش زندگی باشیم.


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از خانواده های ایرانی تحت تاثیر ماهواره ها مدهایی را در جامعه رواج داده اند که در شان جامعه اسلامی نیست و از طرفی تضمین کننده امنیت برای خود زنان هم نیست.


حجت الاسلام ریاحی با اشاره به اینکه در سالروز میلاد امام رضا (ع) قرار داریم، گفت: فرهنگ رضوی بسیار غنی و گرانبها بوده و با توجه به اینکه این امام همام در کشور ما قرار دارد و مردم ما هم علاقه و پیوند عجیبی با هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت دارند، می تواند الگویی برای سبک زندگی اسلامی باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 293706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha