اختتامیه اردوهای رهپویان ولایت کمیته امداد خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی سی و یکمین اردوهای رهپویان ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز (27شهریور) در اختتامیه اردوهای رهپویان ولایت کمیته امداد استان اظهار داشت: در تابستان سال جاری بیش از 2 هزار نفر در اردوهای کمیته امداد استان شرکت کرده اند.


وی با بیان اینکه یک هزار و 700 نفر از شرکت کنندگان در اردوهای سال جاری مادر و دختر بوده اند، افزود: سیاست کاری جدید این نهاد برگزاری اردوهای اوقات و فراغت به صورت خانوادگی است.


وی از برگزاری هفت دوره اردو در تابستان امسال در استان خبر داد و گفت: از این اردوها یک دوره متعلق به دختران و مادران اهل سنت استان سیستان و بلوچستان بوده و یک اردو ویژه دختران و مادران اهل سنت خراسان جنوبی برگزار شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه مزیت اردوهای کمیته امداد بر سایر اردوهای جامعه یکسان بودن سطح فرهنگی و اجتماعی افراد شرکت کننده در این اردوها است، اذعان کرد: این امر موجب ایجاد یک فضای همدلی و صیمیت در اردو و افزایش بازدهی می شود.


رضوی با اشاره به اینکه کمیته امداد با همکاری و همیاری عموم مردم فعالیت می کند، تصریح کرد: افراد و خیرینی که به مددجویان این نهاد کمک می کنند از عقوبات و نتایج بسیار مطلوبی در دنیا و آخرت بهره مند می شوند.


وی با اشاره به برگزاری اردوهای تابستانه این نهاد به صورت خانوادگی اذعان کرد: در سال جاری برای اولین این اردوها ویژه دختران و مادران برگزار شد و در گذشته به صورت جداگانه برگزار می شده است.


وی از برگزاری جشنواره قرآنی کمیته امداد در استان خبر داد و گفت این جشنواره در تابستان سال جاری و با حضور استان های مختلف در رشته های قرائت و ترتیل برگزار شده و خراسان جنوبی رتبه برتر را کسب کرده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی برگزاری جشنواره ورزشی را از دیگر اقدامات این نهاد در تابستان سال جاری ذکر کرد و گفت : این جشنواره با حضور استان های یزد و کرمان و سیستان و خراسان جنوبی برگزار شده است.


رضوی با بیان اینکه باید برگزاری اردوهای خانوادگی در این نهاد نهادینه شود، خاطر نشان کرد: در این اردوها مباحث مشاوره ای خانوادگی، مشاوره های دینی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 294042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha