ترویج فرهنگ و منش اسلامی در بیبن دانش آموزان

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بر ترویج فرهنگ و منش اسلامی در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک(28 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در بیت ایشان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید گفت: ایجاد فضای پرنشاط و مفرح برای دانش آموزان سبب آرامش آنان در امر تحصیل می شود.


وی ترویج فرهنگ و معرف اسلامی در کنار تعلیم علم و دانش را ضروری دانست و افزود:مسوولان آموزشی باید ترویج فرهنگ و منش اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و در کنار تعلیم علم و دانش به مباحث تربیتی توجه ویژه داشته باشند.


آیت الله دری نجف آبادی، با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: توجه به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

امام جمعه اراک به شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه و دانشگاه ها نیز اشاره کرد و اضافه کرد: در جامعه اسلامی باید همه چیز بر مبنای اخلاق و آداب اسلامی و متناسب با فرهنگ جامعه باشد که معلمان و مربیان آموزشی باید به این مهم توجه فراوان داشته باشند.

 

در ادامه این جلسه، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش و آمادگی این سازمان برای سال تحصیلی جدید پرداخت.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان مرکزی آمادهگی کامل برای برگزاری جشن های ویژه بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را دارد، افزود: رفع مشکلات آموزشی و توسعه فضاهای تعلیم و تربیت از اقدامات انجام شده در این راستا است.


پایان پیام/

کد خبر 294352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha