حرم بی بی حکیمه (س) قابلیت تبدیل شدن به قطب چهارم فرهنگی کشور را دارد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان های فارس و بوشهر گفت: حرم بی بی حکیمه(س) قابلیت تبدیل شدن به چهارمین قطب فرهنگی کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام کرامت الله مظاهری، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان های فارس و بوشهر امروز در همایش بی بی حکیمه(س) شناسی در گچساران اظهار داشت: حرم بی بی حکیمه(س) دختر امام جعفر صادق(ع) پس از حرم امام رضا(ع)، آستانه حضرت معصومه(س) و حرم شاهچراغ چهارمین مکان مقدس مورد توجه ایرانیان به ویژه مردم جنوب کشور است.

 

وی نزدیکی به مناطق جنگی، کشورهای عربی و بنادر جنوب کشور را عوامل مهمی برای معرفی هرچه بیشتر این امامزاده بزرگوار بیان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان های فارس و بوشهر با اشاره به کرامات و معجزات بی بی حکیمه (س) و تشرف سالانه بیش از یک میلیون نفر به این بقعه متبرکه، معرفی ویژگی های اخلاقی این بانوی بزرگوار را موجب الگو بودن برای زنان و دختران ایران اسلامی دانست.

 

مظاهری ولایت مداری، وفاداری به امام رضا(ع) و از نثار جان مبارکش در راه اسلام را از مهم ترین ویژگی های حضرت بی بی حکیمه خاتون (س) عنوان کرد.

 

گفتنی است، حرم حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) خواهر امام رضا(ع) در یکصد کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 294390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha