نانوایان یزد بر اساس کیفیت نان تولیدی درجه بندی می شوند

فرماندار یزد با اشاره به آموزش نانوایان از برنامه ریزی برای افزایش کیفیت نان و درجه بندی نانوایان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، عزیزالله سیفی، فرماندار یزد عصر روز گذشته (18 فروردین) در کمیسیون تعزیرات آرد و نان یزد اظهارداشت: در سال جاری از نانوایانی که نان را با کیفیت مطلوب پخت و به دست مردم برسانند تقدیر و به آنان تسهیلاتی پرداخت می شود.
 
وی تشویق نانوایان و اعطای تسهیلات به آنان را از جمله برنامه های فرمانداری و کمیسیون تعزیرات آرد و نان برای افزایش سطح کیفیت نان تولیدی ذکر کرد.
 
فرماندار یزد با بیان اینکه در مقابل با نانوایانی که نان بی کیفیت پخت کنند برخورد می شود، ادامه داد: در همین زمینه با نانوایانی که از جوش شیرین در پخت نان استفاده کنند، به شدت برخورد می شود.
 
سیفی با اشاره به این که جوش شیرین بر سلامتی انسان لطمه می زند اظهارداشت: فرمانداری و کمیسیون تعزیرات آرد و نان با نانوایی هایی که از جوش شیرین در پخت نان استفاده کنند به شدت برخورد می کنند.
 
وی همچنین از آموزش نانوایان به عنوان یکی از راهکارهای افزایش کیفیت نان نام برد و بر افزایش برنامه های آموزشی برای نانوایان تاکید کرد.
 
گفتنی است: در کل استان یزد یک هزار و100 واحد نانوائی یارانه ای و 278 نانوائی آزاد پز وجود دارد که این میزان 350 واحد یارانه پز و 158 واحد آزاد پز در شهرستان یزد قرار دارند.
 
پایان پیام/
کد خبر 29482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha