جشنواره پیوند آسمانی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جشنواره پیوند آسمانی همزمان با هفته ملی ازدواج در اراک برگزار می شود.

 ابوالفضل حاج کریم،‌ معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: هفته آخر مهر ماه به عنوان هفته ملی ازدواج نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

 

وی افزود: جشنواره پیوند آسمانی با هدف ترویج ازدواج آسان و تجلیل از خادمان حوزه ازدواج اجرا می‌شود که برپایی نمایشگاه هفته ازدواج آسان با مشارکت دستگاه‌های مرتبط،‌ تجلیل از فعالان عرصه ازدواج و برگزاری جشن‌های ازدواج از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

 

حاج کریم بابیان اینکه ازدواج یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی است که در پیشرفت، کمال و سعادتمندی انسان، نقش اساسی دارد ادامه داد: هیچ انسان سالمى نمى‏تواند بدون ارتباط با دیگران زندگى کند،

 

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: قرآن مجید تشکیل خانواده را مایه آرامش و احساس امنیت و سرچشمه ظهور مودت و رحمت دانسته و آن را از آیات الهى شمرده است که این نشان دهنده اهمیت ازدواج است.
 

پایان پیام/

کد خبر 295394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha