دستگاه های فرهنگی با یکدیگر هماهنگ باشند

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با جمعی از مدیران فرهنگی استان قم، تاکید کرد: هماهنگ بودن دستگاه های فرهنگی برای مردم با برکت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام سید محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)، روز گذشته(19 فروردین) در دیدار با جمعی از مدیران فرهنگی استان تاکید کرد: هماهنگ بودن دستگاه های فرهنگی برای مردم با برکت است.

 

وی در یکی از این دیدار ها که با حجت الاسلام ناظمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، انجام شد، خاطرنشان کرد: فعالیت های این اداره کمک به همه دستگاه های استان است و این ارتباط باید به صورت دوسویه تداوم یابد.

 

حجت الاسلام سید محمد سعیدی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبدیل شدن امامزادگان به قطب های اقتصادی یادآور شد: برای تحقق این امر ادارات مختلف باید با اداره اوقاف هماهنگی و همکاری داشته باشند.

 

امام جمعه قم، با قدردانی از فعالیت های فرهنگی اداره اوقاف استان در ایام نوروز تداوم این حرکت ها را در ایام سال به ویژه فصل تابستان خواستار شد.

 

به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)، وی همچنین در دیدار با حجت الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ابراز داشت: هماهنگی دستگاه های فرهنگی استان با یکدیگر شیرین و برای مردم بابرکت است.

 

حجت الاسلام سعیدی، خاطرنشان کرد: این هماهنگی نباید منحصر به ایام نوروز باشد و باید در طول سال نیز ادامه یابد.

 

پایان پیام/

کد خبر 29572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha