دانشجویان تفرش با آرمان‌های هشت سال پایداری تجدید میثاق می‌کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تفرش،گفت: دانشجویان این دانشگاه در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمان های شهدای این دوران تجدید پیمان می کنند.

اعظم عسگری، مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، گفت: جمعی از دانشجویان این دانشگاه پنج شنبه به صورت منسجم با حضور در گلزار شهدای تفرش و قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل بر مزار این گرانقدران بار دیگر با آرمان های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق می کنند.

 

وی از برپایی" نمایشگاه حدیث پایداری" با محوریت دفاع مقدس خبر داد و افزود: فضای این نمایشگاه شامل تابوتی از یک شهید گمنام به عنوان نمادی از شهدای گمنام، نمایش وصایای گروهی از شهداء با تصاویر ایشان، به تصویر کشیدن معراج شهداء و مزین به چفیه، پلاک و... است.

 

عسگری خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه پوسترهای مربوط به زنان با محوریت زنان در دفاع مقدس، زنان در جامعه و زنان و حجاب به نمایش در می آید.

 

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تفرش، اضافه کرد: نمایشگاه حدیث پایداری به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق دانشجویان با آرمان های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم زمان با قرائت زیارت عاشورا بر سر مزار شهدا در دانشگاه تفرش برپا می شود.

 

"نمایشگاه حدیث پایداری" از سوم مهرماه به مدت یک هفته در دانشگاه تفرش، برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 295978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha