استقبال از 10 شهید دوران دفاع مقدس توسط شیرازی ها

خبرگزاری شبستان: مراسم استقبال از 9 شهید گمنام و شهید علی طلعتی از شهدای سال های دفاع مقدس در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حسن خلیلی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، امروز (2مهر) در مراسم استقبال از شهدای گلگون کفن سال های دفاع مقدس که در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این 10 شهید که امروز وارد شیراز شدند در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی با اشاره به اینکه 9 شهید از این شهدا گمنام و دیگری نیز علی طلعتی نام دارد، اضافه کرد: همزمان با گلباران قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شیراز در روز پنجشنبه چهارم مهر ماه از ساعت 15، این شهدا در بین مردم خواهند بود و بعد از مراسم گلباران در ساعت 16 و 30 دقیقه تا سه راه درالرحمه تشیع و سپس به حرم منتقل می شوند.


مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خاطر نشان کرد: مراسم "وداع با لاله ها" بعد از نماز با سخنرانی آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، از مراجع بزرگوار تقلید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.


خلیلی با اشاره به اینکه این شهدا بین 16 تا 22 سال سن دارند که همگی در فاو تفحص شدند، اظهار داشت: پیکر مطهر 2 شهید بزرگوار در شهر کارزین، سه شهید در خشت، 2 شهید در سده اقلید و 2 شهید دیگر نیز در اسیری لامرد روز جمعه تشییع و تدفین می شود.


پایان پیام/

کد خبر 296051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد باصري IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    روحشان شاد و يادشان گرامي... اميدوارم شهدا را به ياد بسپاريم نه به خاک... ايکاش يکي از شهداي گمنام هم سهم شهرستان ما(پاسارگاد) مي شد... سايه مقام معظم رهبري مستدام باد