یادواره سنگرسازان بی سنگر در جنوب کرمان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره شهدای جهاد سازندگی منطقه جنوب کرمان، صبح امروز (3 مهر) در سازمان جهاد کشاورزی جیرفت و کهنوج، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای جهاد سازندگی با حضور مسئولان و خانواده شهدا در محل سازمان جهاد کشاورزی جیرفت و کهنوج، برگزار شد.

مجید درینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این محفل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: جهاد سازندگی با داشتن نیروهای کم توقع از ابتدا در بحث آبادانی ایران تلاش کرد و سپس بازوی توانمندی برای قوای مسلح درگیر جنگ بود.
 

سردار محمد مارانیT فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز با بیان مسائلی در باب شهدای سنگرساز و مسائل منطقه ای گفت: جنگ ایران و عراق، جنگ نابرابری بود که صحبت از آن در یک جلسه نمی گنجد و ساعت ها و روزها، زمان می برد.
 

وی گفت: مخالفان نظام ایران از ابتدا صدام را گزینه مناسبی برای جنگ با ایران می دانستند و بعدها صدام به آغازگری جنگ توسط خودش، افتخار می کرد.


مارانی افزود: اما استراتژی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس رفع تجاوز بود و خودباوری مردم ایران که علیرغم عدم آموزش و نبود سلاح، باز هم دست از دفاع بر نداشتند.


وی گفت: جهاد سازندگی علاوه بر جنگ؛ در رفع محرومیت های مناطق مختلف، خدمات گسترده ای انجام داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 296296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha