اسراییل پشت پرده اشغال عراق

شواهد یک تحلیلگر بازنشسته سیا نشان می دهد رژیم صهیونیستی در تمام طرح های جنگی آمریکا مشارکت داشته و جنگ عراق نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ری مک گاورن، تحلیلگر اطلاعاتی بازنشسته سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) با ارائه مدارکی مستند به خبرگزاری فرانسه افشا کرد: یکی از بهترین طراحان عملیات های صهیونیستی یعنی رژیم صهیونیستی در جنگ عراق نه تنها به کمک آمریکا شتافته است بلکه در تمام طول سالهای جنگ در کنار آمریکا به عنوان شریک جنگی قرار داشته است.

روزنامه نیویورک تایمز با چاپ این مطلب ادامه داد : مدارک افشاء شده کاملا مستند است و به خوبی حضور رژیم صهیونیستی  را در طراحی جنگ عراق نشان می دهد.

ری مک گاورن در این اسناد آورده است که "پل ولفویتز" معاون وزیر دفاع سابق آمریکا یکی از بزرگترین عاملان جنگ عراق است.

وی در این اسناد نامه ای از پدر "پل ولفویتز" را که در دوران جنگ عراق به ولفویتز ارسال شده آورده که در آن نوشته شده: من یکی از شیفتگان رژیم صهیونیستی هستم و پیش از آن یک آمریکایی. تو در مسند خود باید کاملا به این رژیم وفادار باشی و در خصوص جنگ عراق با این رژیم نهایت همکاری را از خود نشان دهی.

مک گاورن ابراز کرد:  پل ولفویتز در تمام طول خدمت خود در دولت پیش از آمریکا به رژیم صهیونیستی وفادار بود و هرگز نصایح پدر خود را پشت گوش نینداخت.

مک گاورن ادامه می دهد: تمام دولتمردان وقت آمریکا در زمان جنگ عراق پیش از آنکه از سیا پیروی کنند گوش به فرمان رژیم صهیونیستی بودند و به همین خاطر آمریکا سعی می کرد اهداف خود را در این جنگ با خواسته های صهیونیستی هم راستا کند.

مک گاورن یاد آور شد به همین دلیل نفرت از رژیم صهیونیستی و آمریکا آمار مشابه در خاورمیانه و برابر با یک میلیارد و سه میلیون را به خود اختصاص می دهد.

در مصاحبه مستقل دیگری با واشنگتن پست  ام اس ان بی سی ، این تحلیلگر بازنشسته نفت را هدف مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در عراق توصیف کرد و گفت: آمریکا در استخراج و کشیدن لوله های انتقال حامل سود نفت عراق به جیب خود و رژیم صهیونیستی همچون نوکری برای رژیم صهیونیستی عمل می کرد.

به گزارش امریکن فری پرس، مک گاورن با استناد به این شواهد خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در تمام جنگهای آمریکا همواره در کنار دولت واشنگتن بوده است.

 

 

کد خبر 29653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha